Tisdag 16/3 Fattar inte hur mkt päls som hunden tappar.. Det är ju mängder..!!

Uppe med tuppen brukar jag vara nu för tiden.
Men det gör att jag blir lätt trött under dagens gång. Och vill gärna lägga mig och vila fram vid 12. Och jag vet, många har sagt till mig att jag måste vila när jag känner att jag bara vill slänga mig i sängen och sova en stund. Alla säger det till mig att jag måste tänka på att jag måste ha al krafter och alla engergi när det väl gäller.

Jag tittar mig runtomkring och fattar inte hur mycket en hund kan fälla på bara ett par dagar. Det är helt ofattbart. Det är svarta hår tussar över allt, och jag får ångest över att det ser ut så. Och det blir bara så på ett oar ynka dagar. Får väl vara så elak både mot mig och hunden sen att jag får duscha henne. Bara det att jag kommer få sitta på golvet och duscha henne, kan inte riktigt böja mig som jag kunde innan. Och jag kommer va full med hundhår efteråt. Någon som vill ta det arbetet för mig??
Ska städa köket idag också tänkte jag. Ska städa hela vecka, ett rum i taget så jag inte gör allt på en och samma gång och sen bara gnäller hos stackars Daniel som inte riktigt förstår hur ont det verkligen gör i ryggen.

Men först ska jag gå ut med Nikita så hon får göra det hon ska. Sen blir de att dammsuga så att skiten inte åker runt. Sen blir det att städa köket. Vilket liv, kan man ha tråkigare??

Idag är det 8 veckor kvar till BF. Och imorgon går jag in i vecka 33. Tiden går för fort. Men det är ju bra att den går fort så man inte bara sitter här och räknar  veckor, dagar, timmar, minuter och sekunder..
Nej nu får jag väl slita mig tror jag.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0