Städat och haft mig, dålig på att lägga in bilder med usch..

Nu har jag städat vårat sovrum, bara lite saker som ligger i sängen kvar som ska ut. Som ex, Daniels rena kläder som han änvänt en kväll och sen slängt på golvet. Har dammsugit, men de syns inte. (Trött man blir). Sen har jag stått och gjort mat en liten stund. Som nu står och blir färdigt i ugnen. Har ju tvättat med och håller fortfarande på, ska snart ner och hämta tvätten och slänga i en ny maskin tvätt.

Så imorgon blir det köket har jag insett. Det var inge ide att ens börja, men har fått diska lite grann ialla fall. Tänkte fortsätta med det sen när jag har ätit. Daniel blir sen idag igen. Men kände att jag inte ville laga något lätt som vanligt när han inte hemma, utan gör mer matig mat så man bli mätt. Så får han värma sen när han kommer hem.

Bläddrade igenom bloggen och insåg att den har blivit vääldigt tråkig. Jag bjuder ju på nästan ina bilder längre. Men jag ska bli bättre annars får ny vifta med fingret och säga till mig. Men ska göra mitt bästa för att bli bättre med bilder. Kan bjuda på en härlig bild;) Daniels älskade tomtemor. (Jag personligen tycker inte den passar där den står. Inte passar i huset förhuvudtaget men det är ju jag. Alla har vi olika smak;)



Hoppas ni förstår varför jag inte vill ha den i vardagsrummet??;)
Nej nu ska jag hämta tvätten innan maten ropar att den är klar..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0