Söndag 7/3 Vad ska man säga..

Sista dagen på denna veckan och som vanligt så känner jag mig mer död än levande.

Gårdagen hos pappa var trevlig måste jag säga. Men fick sån ångest över att Nikita inte kunde följa me din. Men hon stod i solen och inne i bilen blev det varmt av solen, men jag och Sandra var ute ofta och länge hos Nikita. Sen så hjälpte pappa mig med fläkten ju. Och min kära Daniel här hemma var ju så envis om att det inte var fläkten det var fel på hade så fel att jag blev så glad över att jag hade rätt för en gångskull.
Den fläkten som satt i bilen den var trög att rubba med handen, och den nya fläkten räkte man pilla på så rörde den sig. Och den blev bytt på fem minuter. Tur att man har en pappa som vet vad han pratar om när det gäller bilar. Det är ingen idee at tjafsa med honom när de gåller bilar, speciellt Volvo. Han kan sin sak och det räcker att han hör "symptomen på felet" så kan han felet nästan med en gång.

Åkte därifrån vid halv 4 kvart i 4 för att hinna hem, och handla på vägen. Så jag var hemma här runt 5, kvart över 5. Och jag var så trött när jag väl var hemma så jag la mig på soffan, skickade iväg ett mess till cicci och skrev att han skulle ringa när dom skulle åka. Jag skulle ju göra ett par stycken till Tofta igårkväll. Det gick bra och dom frågade om jag inte ville hämta senare på kvällen och det kunde jag väl hade ändå inget annat för mig.

Men när jag väl hade lämnat dom vid Tofta bygdegård så kom jag hem, såg att Daniel var hemkommen och han va så arg här för att han inte hitta sitt häfta med banknr, och allt sånt där. Så jag gick undan och ställde mig och lagade mat. Så vi satt framför Tv:n och åt middag, slappt men vi båda var nästan helt slut.
Så efter maten så reste jag mig från soffan och sa godnatt. Daniel titta på mig och frågade vad jag menade. Så sa jag att jag skulle gå och lägga mig. Jag var skit trött. Klockan var då 20.30. Så jag  gick in och trillade eller snarare stöp ner i sängen och den har nog aldrig vart så go min säng. En liten stund senare kom Daniel in och frågade om det var okej att hon lukta lite ko. Jag fick slöddrat fram att jag är så van så jag kommer inte märka det. men det är ju egentligen bara kläderna som luktar. Men så låg han där och höll om mig och pratade med bebis lite och klappade på magen. Sen somna vi båda två, tur att jag hade satt alarmet på telefonen. Men det behövde aldrig gå igång för Cicci ringde halv 12 och fråga om jag inte kunde komma och hämta dom, för varken hon eller Andreas ville vara kvar på festen. Så det var bara att hasa sig upp och ta på sig jackan och sätta sig i bilen.
Hörde på henne att det var nått som inte stämde och fick sen reda på att det tydligen hade vart mycket tjafs och bråk och att det var inget kul alls där så det var tur att jag kom och hämtade dom sa Cicci.

Sen vad de sängen ingen men då var det för varmt så då kunde jag inte somna. Typiskt..
Så idag är det slapp dag, ska kanske ut och testköra min bil idag med, känner att jag måste "lära känna" den innan jag kan ge mig iväg på längre turer. Vågar inte det. Kommer väl få panik om den bara helt plötsligt dör.. haha..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0