Så svullna händer..:(

Fasiken, nu snöar det här.. Nu är jag mer än trött på snön. Varför kan den snön som håller på att försvinna inte få försvinna och låta de vackra små blommorna blomma och de söta små knopparna slå ut.
Man blir ju bokstavligen deprimerad.

Har märkt att jag har börjat samla på mig vätska i kroppen. Mina händer svullnar jätte lätt när jag använder dom som när jag diskar eller så. Och kvällarna svullnar dom med. Jobbigt, och vaderna dom börjar likna trästammar tycker jag. Men det går över. Känner i hela kroppen att det samlas vätska. Det riktigt värker iblandi hände roch fötter. Någon som har ett tips på vad jag kan göra för att lindra denna värken?? Vätskan i kroppen kan jag inte lindra riktigt det vet jag, men själva värken?
 
Just nu önskar jag att jag hade ett badkar som jag kan krypa ner i. Med tända ljus runt och bara ta hand om mig själv. Jag orkar inte riktigt "ta hand om mig själv" stående i duschen.
Ja menar mest att ha ansiktismask och bara ligga och njuta av det varma vattnet. Sen kan man ju använda peeling och hårinpackning trots man bara har dusch, men inte lika kul.

Väntar på att en maskin tvätt ska bli klar det är den nog snart skulle jag tro. Ska dela upp disken med, och sen diska. Jag brukar ta tallrikar, grytor, skålar och allt annat för sig själv. Tycker det är enklast så. Brukar börja med tallrikar och avsluta med besticken.. De kan ju vara svåra att få rena ibland, så jag tappar allt upp ett nytt diskbad och låter bestiken ligga där och gotta sig i varmvattnet och sen lossnar ju resterna på dom lätt.

Nej nu ska jag gå och hämta tvätt.. Nån som vill hjälpa till??

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0