Onsdag 31/3 Rundvandring på BB/FL

Igår hade vi besök av Sara, Thomas och deras lille Mauritz.  Silken underbar liten killen, en alldeles blond kalufs har han. Helt otroligt att en sån liten kan ha så blont hår från början han var tydligen blondare när han föddes.
Vi satt och prata om allt, och Sara tyckte de var så ovanligt och se mig gravid.
Daniel va så söt igår, han satt och kollade på Mauritz väldigt mycket, och det sytes i hans blick att han verkligen längtar efter sin egen, och att det är jag som får slåss för att hålla våran lill*. Den glimten den var... magisk, han fick prova att rapa Mauritz med, för han ville inte rapa när Sara eller Thomas försökte, så kom "farbror Burken" och provade då tog det inte lång tid förrän rapen kom. Han kan ju det där redan;) Fast han visste inte hur man skulle göra, han frågade ju såklart så det inte blev fel. Men stoltheten kommer han inte ifrån.

Nikita var duktig runt Mauritz med, han är ju snart 3 månader, hon luktade och så, sen struntade hon i stort sätt i att han var där, hon gick och la sig i sin fåtölj och ägnade sig åt sitt, sen låg hon på sin vanliga plats i fönstret och bara tittade när Mauritz blev ledsen eller arg. Så duktig min lilla tjej var, stolt över henne.

Idag så ska vi till BB oc förlossning på rundvandring. Ska bli spännande och se vad dom har att visa och prata om. Det känns nu mer verkligt än innan, och att det bara är 41 dagar kvar till BF börjar göra mig lite smått nervös. Och förväntansfull. Vi ska vara där klockan 2 och sen klockan 4 ska jag upp till Mvc och lämna urinprov. Kan ju hoppas på en liten kant att det är UVI jag har.(urinvägsinfektion) Det har jag aldrig haft, under hela mitt liv. Tro det eller ej, men så är det. Trots att jag suttit på marken eller liknande när det vart svinkallt ute. Hoppas jag får svar fort, för nu gör det ont när jag ska vända på mig i sängen med. Och är det inte UVI så vet jag inte vad jag gör. Vill ju veta varför jag har så ont. Förvärkarna vet jag ju. Men kan man få så mycket förvärkar av UVI??:O jaja, återstår att se..

// Kim



Kommentarer
jannike

Ja du kan sammandragningar av UVI. Hade de i v.16. De va lite läskigt:S

2010-03-31 @ 10:19:53
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0