Onsdag 24/3 Funderar och lite smått irriterad

Hejsan alla kära läsare.

Nu sitter jag här i vecka 34(33+0) och funderar och grublar. Det är så att från och med ca den 11 April kommer jag lägga upp en liten frågetävling eller om det bara bli en gissningslek har jag inte bestämt jag för än. Det är så svårt att bestämma sig. Och ioch med att mitt besökar antal kan vara 5 ena dagen och 43 den andra så vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Men ni kommer få gissa datum och kön på bebisen ialla fall. Det är ett som är säkert. Har lovat så många att ha det här på bloggen så jag får snällt hålla mig till det.

Idag har jag inte gjort allt för mycket har stryckit och vikt alla bebiskläder, funderar på om jag ska dammsuga trappan och hallen och sen tvätta golvet där nere plus trappan.
Fick hem min filt igår med. Den va lite tråkigare än jag föreställt mig men det gör inget. Den är fin ändå:) Låg i sängen och hade förvärkar igår när Daniel gick ut och hämtade posten så han kom in med paketet och jag öppnade det bara och kollade om det var filten, vilket det var sen la jag filten brevid mig i sängen så den har legat där hela natten. Jag ville bara vila och slappna av igår så jag brydde mig inte så mycket.
Ska snart gå ut med Nikita och och titta om posten har kommit.

Fick ett mess av Andreas igår som jag blev lite grinig över, egentligen inget att bli grinig över men blir väldigt lätt de av saker och ting just nu. Men han skrev att dom hade plockat all hundskit i trägårn igår och vi måste plocka upp efter nikita VARJE dag från och med nu. Det roliga är att det händer väldigt sällan att Nikita skiter inne på tomten. Just pga av att jag kan inte springa efter henne där hon sätter sig och skiter och hålla vakt med en påse under röven på henne, eller springa med en spade och slänga bort det, jag kan knappt lyfta tvätten för att jag har så ont. Sen går jag nästan alltid iväg, ialla fall när jag vet att hon måste skita, så hon skiter någon annanstans just för att vi ska slippa detta. Men nej, våran hund e fan skyldig till allt. Det är aldrig hans hundar. Som detta som togs upp för ett par månadersen, att HANS hundar blir heltokiga när Nikita löper, så VI måste sterelisera VÅRAN hund!!. Fatta att man blir trött på att bo här, jag trivs inte här längre, och det har jag sagt till Daniel. Jag vill inte bo här längre. Snart kommer väl han gnälla på att han inte får sova om nätterna för att våran bebis kommer skrika. Jag blir bara så jävla less på allt. Ingenting är ju bra nog för en ända jävla kotte.. Jag vet inte vad jag ska göra för att få alla nöjda. Men det mest komiska var att det var bara mig han skickadet messet till, inte till Daniel. För han vet väl att Daniel har en del att komma med, för Andreas hundar är fan inte perfekta dom heller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0