Onsdag 17/3 Mini-B

Ja vad ska man säga. Denna dagen är grå och trist. Vart är solen någonstans??
Just nu sitter jag och försöker hitta en sittställning som är bekväm, men det buffar och sparkas där inne hela tiden så där är rätt svårt. Det är så härligt att känna livet i magen röra på sig hela tiden. Och mina revben har inte fått mer än ca 2 smällar. Så antar att min moderkaka lagt sig som ett skydd för revbenen. Min BM sa att eftersom jag har den i framvägg så fanns de risk för att den la sig där och det är ju en positiv sak, så jag slipper lida av smärta och ömma revben;).

Jag har ett tag nu kallat bebisen för mini-B, inte här på bloggen, men kommer att göra det i fortsättningen så om ni undrar varför det det står mini-B så är det den enkla anledningen att Daniel kallas för Burken av alla i hans vänskapskrets och jag kallas för Blondy, dock inte så många som gör det längre men det finns fortfarande vissa eldsjälar som fortfarande kallar mig det. Där av har bebis fått bli kallad för mini-B.
Min mamma kallar bebisen för för mini-burken, och farfar kallar bebisen Karl-Astrid.. Lite lustigt men här hemma kallas bebisen för mini-B och kommer göra det i bloggen men så ni inte blir helt förvirrade och börjar undra vad mini-B är förnågot, men nu vet ni.

I denna stund när jag sitter här känner jag att jag har en sammandragning. Ingen som är smärtsam, men det känns att magen blir hård, men det hindrar tydligen inte mini-B från att leva loppan♥

Nu ska jag titta klart på TV:n sen ska jag ta och fortsätta tvätta, vilket nöje..

// Kim


Kommentarer
jannike

Tusan varför har ingen sagt de;) De va verkligen hemskt! Va helt kall svettig när dom gjorde det! Hoppas inte de gör lika ont att ta ut den för då får den stanna;)



Hade också kakan i framvägg och bägge barnen har legat med ryggen utåt så jag har haft väldigt "snälla sparkar" bägge ggr och de tackar jag för!

Söt film:)

2010-03-17 @ 20:54:52
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0