Nytt utseende..Här för att stanna!!

Så som ni ser ett nytt utseende igen. Men nu är bloggen som jag har strävat efter väääldigt länge. Med bilder i headern på oss. Den i mitten ska bytas ut i Maj är det tänkt. Det var inte så svart att sätta in bilderna när man väl fattade hur man skulle göra men att anpassa kortet var lite trixigare, efter som jag inte är så modern att jag har Photoshop hemma så får jag andvända mig at redigeraren och beskära bilden istället. Det är lite jobbigare när man vill ha en speciell storlek för att de ska passa i rutorna.

Men men, har suttit med det sen klockan 5 ca. Och det tog sin lilla tid men de va det värt. För nu är bloggen precis som jag strävat efter. Nu för tillfället gör jag inget alls. Bara sitter här. Har huvudvärk som jag haft sen i morse. Det ä jobbigt vissa dagar när den inte vill släppa trots alvedon eller panodil. Den sitter kvar och är bara jobbig och gör att man blir sur, grinig och på allmänt dåligt humör. Jag blir tokig på att det inte vill försvinna. Och de känns som att gå och lägga sig och försöka vila inte kommer bota det, bara göra de värre.
Någon mer som känner eller har känt såhär??

Ska ialla fall gå och ta min järntablett och sen försöka och inte tänka på det. Men det är jobbigt som det är. Ska gå ut till bilen och hämta min cola med.

Faan för huvudvärk!!



Kommentarer
jannike

Jag har hemsker huvudvärk och under graviditeten har den vart helt barnsligt hemsk fram emot slutet å vissa dagar har man mer eller mindre gråtit sig igenom! Har migrän..

I vilket fall fick jag Panacod utskrivet från min BM och den hjälpte tyckte jag. De ända va att man ble helt borta av dom. Lite jobbigt när man hade ett till barn att ta hand om:)

2010-03-16 @ 08:54:22
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0