Nu vågar jag inte köra heller.. Jädra bil!!

Har så jädrans tråkigt. Vill hitta på något samtidigt som jag inte vågar åka hemifrån:(. Jädra bil! Det är väl inte farligt. Men pinsamt om den dör typ mitt inne i stan eller i en rondell. Inte jätte lyckat.
Och jag som skäms så lätt. Vet inte om jag ialla fall vågar åka till affären, för glass det är jag mega sugen på. Chokladglass med chokladsås;) Hehe, gottegris det är jag det. Men nej, får la säga till Daniel imogon att han får ta min bil imorgon så han kan fylla på spolarvätska. Lite ful får man vara.

Känns inte som att något är kul idag. Eller värt att göra. Känner mig helt slö, och jätte kass på allt. Vet inte varför men ja känner mig misslyckad tack vare att bilen dog igår. Och det har resulterat i att jag inte vågar köra:O Fast att det inte var mitt fel att den dog, det är ju fel på bilen:(.. Jädrans..!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0