Min lilla vovve får inte bli sjuk:(

Börjar bli orlig för min stackars vovve. Hon har fått "bölder" eller om det är blåsor under ena ögat. Och nu i ca 1½ veckas tid har sånt gegg från det ögat blivit mer och mer så trodde hon hade fått skit i ögat, så har tvättat med vatten varje morgon och kväll. Men dessa blåsor har blivit fler och fler. Man märker på henne att det gör ont när jag ska tvätta. Men måste, trost att de gör ont sitter hon så snällt still. Men ska nog prova med att koka saltlösning och badda på själva området som hon har dessa blåsor, kan hon ha fått svamp tro? Hoppas inte det. Kan ju tro att det är något annat som försvinner själv.




Denna bilden blev sne ser jag..

Det ser hemsk ut..Stacktas lilla Kitan..♥ Hon är jätte gossig idag och vill gärna ligga i knät, men hon är något för stor för det. Och jag har en mage i vägen. Men hon nöjer sig med att få ha huvudet i knät och tätt intill magen. Hon skiter tydligen i att hon får sparkar i ansiktet. Hon ligger så snällt kvar. Det var väl dom första 3 sparkarna som hon lyfta på huvet och titta på mig och magen och skakade på huvet och la tillbaka huvudet..
Mystjejen♥



// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0