Måndag 8/3 underbar dag med sol

Måndag idag, och det har vart super hittills, och jag hoppas att den fortsätter vara det.
Nu har jag fått köra mig bil och hämtat mitt körkort. Kopplingen är fortfarande lite knepig. Man måste gasa jätte mycket när man bara lyfter på foten lite lite lite grann. Men jag lär mig snart.
Och precis när jag hade kommit tillbaka till bilen när jag hade hämtat mitt kort så ringde pappa och så skulle jag ju köra så han fick prata lite med Daniel. Sen tog jag upp det med att den gärna dör, så nu vet vi med 100% vad som är felet som gör att den dör. Och det var tomgångsmotorn. Tror det var det han sa. Och vad man gör åt det? Det har jag ingen aning om.

Men den går skit gött ialla fall, så nu ska jag bara prova så barnvagnen får plats i ´"skuffen" som Daniel säger. Men det är nog inga problem.  Nikita fick åka med idag med. Hon verkade trivas, hon låg så gott i baksätet.
Och sen är det jätte skönt väder ute, sol och det är blött på vägen här hemma. Så nu har jag inget emot att det är lite lerigt på vägen, för det är ju våren som kommer.

Ja idag ligger nog Linn och myser med sin lilla tjej. När jag prata med henne igår så hade hon värkar var 5:e minut och så när hon höll på och skriva gick vattnet så nu har hon nog sin lilla tjej här. Mysigt:) Men får hoppas min tur snart är här, det är dock inte så jätte lång tid kvar, men det känns som det är lång tid kvar. Och jag räknar ju med att få gå över tiden. Men hade gärna fått min lilla skatt i mina armar innan BF dagen. Men bara någon vecka eller så. Inte för tidigt.

Men nu ska jag mysa med Daniel och magen:)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0