Måndag 29/3 Ska jag ringa förlossningen tro?

Natten har vart allmänt jobbig. Har vaknat varje gång jag skulle vända på mig, för att det gjort ont. Funderar på om jag ska ta och lämna ett urinprov hos mvc imon. Så det inte är uvi. Bara så man kan utesluta det.
Eller så ringer jag upp till förlossningen med en gång så man kan får komma dit. Vet inte hur jag ska göra. Bara det att ja gillar inte sjukhus och har ingen lust att åka själv. Vill ju veta så allt står rätt till. Tycker mini-B rört sig väldigt lite med. Kanske dax att oroa sig?

// Kim


Kommentarer
jannike

Du ska ALLTID ringa om du är orolig! Och du får säkert komma in på kontroll på förlossningen. du ska inte vara orolig!!

2010-03-29 @ 10:49:52
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
jannike

känn dej inte mesig. De är ditt barn:) Åk hellre in 1 gång för mycket, än 1 gång för lite. Ett litet råd bara:)

De kan ju faktsiskt bli så ibland. Att dom räknar fel, eller att man själv räknar fel. Är de så kommer bebisen säkret tidigare:)

2010-03-29 @ 11:13:21
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0