Lördag 6/3 Min pärla är hemma:)

Japp, igår kväll bar det av till Kungsbacka för att hämta min pärla. En mycket stilig sådan måste jag säga. Och jag var ju tveksam igår på om det var en kombi eller inte. Jag kan inte bilar så bra. Jag kan märke sen inte så mycket mer. Men ialla fall, så jag sökte på google.*tacka gud för google* Och fick upp lite olika bilder mest på en 850 som inte var kombi. Och tänkte att, men va faaan! Det är ju en sån jag länge velat ha. (som sagt jag är inte bra på alla modeller hit och dit och det fanns ingen bild i annonsen) Och blev mycket nöjd över min bil.

Så när vi skulle hem så ville Daniel köra den och se hur den funka och det var tydligen nått filter som skulle bytas för bilen får tydligen inte tillräckligt med bränsle. Så helt plötsigt kan bilen dö. Inte jätte spännande eller skoj, men så tänkte jag att det är sent, (ca23.30) och dör den nu på vägen hem och det är svart ute och jag ska köra motorväg hem.. Ööh, jag skulle fått panik, fast att jag vet att den gärna dör. Men jag och Nikita åkte kombi och Daniel åkte min fina pärla. Så när vi väl kom hem så stakars Nikita kände inte igen bilen och börja skälla innan ens hon kommit ur bilen jag körde. Så jag fick tysta henne och säga att det var Daniel. Men jälpte det? Nej. Men så kom vi ut och hon morrade lite (hon ser nog lite dåligt i mörker) Sen hörde hon Daniels röst som lät rätt högt; Men du kolla häääär!! Du har ju vinge på bilen. Häftigt. :) Så charmigt tänkte jag. Det såg jag jag ju redan innan vi åkte hem;)..

Men idag blir det inte göra min bil heller, den har Daniel, för jag ska ju eventuellt åka till Billdal, Göteborg och fixa fläktfan på kombin. Så jag måste ringa pappa snart och eller om nån timme och höra om dom är hemma. Men han sa att dom skulle vara hemma så det var bara att ringa. Hoppas det är så med.

Ska ta mig ut i köket och äta lite frukost och sen gå ut och städa bilen. Så kommer det inte se ut i min bil sen som det gör i Daniels. Well, ni kommer få se kort på hur stökit en karl kan ha det i sin bil;) Bilder på pärlan kommer imorgon.. :)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0