Lördag 20/3 Gekås avklarat

Ja då va den delen av klarad. Nu saknas enbart skötbord, blöjor och nån enstaka småsak. 
Hitta en jätte fin skötväska med så nu slipper jag leta efter det med. Bilder på sakerna kommer upp imorgon när jag orkar. Just nu är jag bara väldigt trött och ska sova någon timme för att sen hoppa in i duschen och plocka ner de saker som ska med till mamma. Är helt slut, det var en utmaning i sig att gå inne på Gekås med denna tunga mage. Men mycket värt det. Trodde ett tag att jag skulle svimma, blicken flacka och jag ville bara lägga mig ner. Och trycket mellan benen va olidligt vissa gånger fick hänga mig över vagnen ett par gånger.

Nej nu ska jag sova:)

// Kim


Kommentarer
Mickan

Halojsan! Jag ska nog iväg på tisdag till en kompis, hade du tänkt komma innan 10? Vi kan väl höras (Andreas har mitt nummer) Hade vart kul att få lite besök! Kram!

2010-03-20 @ 15:33:01
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
jannike

Va roligt att du hittade massa grejer:) Jag har också bara 2 st amningsbh de räcker;) Jag tycker den skötväskan är fin. Haha de kan jag tänka mej..

2010-03-20 @ 18:36:16
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0