Lördag 13/3 Chaffis, jotack ja märker de!!

Uppe med tuppen en lördag är inte bra. Har vart vaken sedan klockan 7. Nikita har legat och små morrat åt något, fråga mig inte vad. Tycker hon hör de mesta som inte går att höra.

Min karl är något bakis idag. Ska snart rycka upp honom för att försöka få på han lite kläder och sen åka iväg till Magda och Jörgen för frukost. De där 2 karlarna har lurat iväg mig på maskinvisning. Men ingen av dom är kördugliga så vem är snäll och ställer upp. Eller jag blev nog inte ens frågad om jag ville köra, Daniel bara sa att "Kim kör, de tär lugnt". Bättre att köra runt på de två pratkvarna än att sitta hemma hela dagen.

Natten har vart underbar. Sovit hela natten. Inte vaknat av något förren då vid 7 när Nikita började. Som jag brukar säga, är det inte bebis som sparkar eller om det är för varmt i sovrummet så är de hunden som väcker mig. Just nu springe rhon om kring här och är överlycklig. Vet inte varför, men det går runt runt och runt i speedfart. Ska snart släppa ut vilddjuret och sen försöka få upp han den där som ligger i sängen.
Eller så slipper jag väcka honom, låter som Nikita redan är där och ska ha upp honom;). Han vet vad han väntar när han är hemma och är ledig. De är aldrig jag som väcker honom, Nikita är den skyldiga i alla lägen;)

Idag skiner solen och det är klarblått på himlen, så som det ska vara med andra ord. Bara det är någorlunda varmt ute så är jag glad, inte sådär kallt fast solen skiner, då kan den lika gärna gå bakom moln igen.
Nej nu ska jag tvinga upp honom. Han vred nog bara på sig för att somna om. Hmm.. ;)

Ha en underbar dag alla ni därute.. Jag återkommer senare under dagen med mera av mitt babbel.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0