Hemma igen, och BB-väskan är packad!

Ja då va man hemma igen. Blev inte så långvarig hos Björn. Men ringde mamma och frågade om hon var hemma, men de va hon inte. Hon var hos Mia och så sa jag att jag kommer förbi där då med hennes nyckel hon flyttar ju nu den 1April. Så det är nog smart att lämna hennes nyckel.
Så jag lastade in min stora underbara vovve i bilen och sa hejdå till Björn och åkte till Mia. Mamma frågade om jag kunde svänga om henne och släppa av henne. Och det kunde jag väl göra skulle ju ändå förbi där för att kunna komma ut på Motorvägen. Så frågade hon om Nikita hde lekt med Sally, men Sally är inte så förtjust i Nikitas sätt att leka så de sluta med att Sally gick och gömde sig och stackars Nikita gick och letade.
Så frågade mamma om vi skulle följa med upp till henne en lite stund så Nikita fick leka med Laika. Och det är ju alltid kul tycker Nikita, dom leker så bra ihop nämnligen. Så det var fullt ös på det där 2 dårarna.

Och jag fick träffa min lilla pärla. Fanny satt och åt glass och hade glass i hela ansiktet och smila väääldigt stort när hon såg mig. Undra hon ska klara av att dela både mormor och moster. Hmm, de blir en klurig en de.

Nu är vi hemma, trötta både jag och Nikita. Nikita ligger och nanar är i soffan brevid mig. Och jag sitter och ser i kors känns det som. Så ska nog ta och lägga mig ner och vila lite. Det har ju vart en av de många helvetes nätter jag kommer få uppleva min sista tid som gravid. Men nu är BB-väskan för mini-B packad, ska bara packa min och Daniels väska med och ställa i lilla rummet som ska bli barnrum. Så är allt klart om det skulle visa sig att vi har en liten som inte vill stanna där inne. Men nu ska jag inte röra kläderna för den lill* utan det får va de som ligger i väskan. Har lagt ner:
2 pjamasar
1 mysdress med fötter med tillhörande body med giraffer på
1 par vita byxor
1 vit body
3 par stumpor
1 liten mössa
Sen ligger där 2 nappar i med. Kamera laddaren, en mobilladdare och mina papper om blodgrupp, min patient bricka och den lappen vi fick av BM om ett dygns fri parkering om det är fullt precis utanför förlossning och det är mycket bråttom och man inte kan parkera borta vid BB. Nej nu ska jag ta och vila.

// Kim 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0