Hemma från BM!!

Nyss hemkommen från barnmorskan. Och som vanligt så såg allt hur bra ut som helst.
Mini-B`s hjärtslag låg på 147-150 slag/minut, och min vikt, ja den finns det inte mycket att säga om. Just nu pendlar jag bara på några gram hit och dit. Men står i princip still, vilket inte alls är dåligt. Utan snarare bra sa min bm. Och mitt SF-mått har ökat till 31 och jag följer kurvan precis ligger på den gröna i mitten och precis på det gröna strecket. Helt underbart att allt är som det ska med mini-B. Hon kände även hur bebisen låg, och den ligger fortfarande med huvudet neråt och håller på att fixerar sig. Och det trycket jag känt som känns neråt är just att mini-B tränger sig ner i bäcknet. Så när jag kände det trycket var det inget att oroa sig för. Men visst är det obehagligt, men det är så det ska vara.

Efter att vi var klara där åkte vi till Hajen för att handla så nu finns det mat i kyl och frys igen. Inte sådär tomt som det har en förmåga att bli;) Just nu står Daniel och lagar mat. Stekt lax och potatis skulle det visst bli.

Har försökt få tag i farmor och farfar med, men lyckas inte så bra. Dom vill inte svara. Men jag får försöka senare helt enkelt. Ska åka till min mamma imorgon för hon har bjudit hem lite folk för att hon ska flytta snart och skulle festa i lägenheten en sista gång. Men vi skulle vara där lite tidigare för att jag ger bort våra plats tallrikar och glas och bestick, vill bli av med det och har inte så mycket kvar så det sista går hemma hos mamma. Det kommer till nytta ialla fall. Så klockan 5 ca ska vi åka härifrån imorgon. Så vi får hoppas det blir en bra kväll imorgon och att jag kommer orka hålla mig vaken så jag inte somnar på vägen;), nej men skulle jag bli trött är det ju bara att gå och lägga sig och vila en stund. Inget som är så svårt.
Men nu ska jag vara lite social mot Daniel och se när maten är klart, för jag är hungrig.

// Kim


Kommentarer
jannike

En massa massa roliga saker hade dom:D Hade kunnat handla hur mycket som helst! Kan man iofs alltid;)



Hoppas du hittar en massa skoj:)

2010-03-19 @ 19:48:07
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
jannike

Ja dom hade gjort om lite. Men de va okej tycker jag:) Hoppas du hittar massa roliga saker. Speciellt till bebisen:)

2010-03-20 @ 09:02:50
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0