Helt otroligt!!:O

Inet nytt, ringde MVC! Men det var ju inte mycket hjälp man fick där, jag förklarade och dom frågar hur många gånger jag haft urinvägsinfektion? Aldrig sa jag.

Vad är det med Mvc och deras uvi? Vet inte hur många gånger jag blvit frågad och testad, men aldrig visat att det vart det jag har haft. Och nu sitter jag och väntar på att min BM ska ringa. Men det lär väl ta hela dagen. Ändå sa jag så fort som möjligt skulle vara bra.
Får väl se hur detta slutar.

Lite uppdatering kanske??

Min BM ringde precis, och jag fick tid på Onsdag klockan 4. Och då ska jag ha med mig morgon urin. Men om det skulle bli värre eller jobbigare så skulle jag ringa till förlossningen och se vad dom säger. Jag hade gärna ringt nu, men vågar inte. För jag vill inte åka in till sjukhuset själv. För att jag är lite sjukhusskygg och Daniels skyddande närvro är inte där. Men hoppas detta bara var något som inte tänker komma tillbaka förrän när det är dax för mini-B att komma ut.


Kommentarer
jannike

Åk in till fl om du är orolig! Dom kollar igenom dej ordentligt.

2010-03-29 @ 16:34:01
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Sabine

Alltid bäst att åka in en gång för mkt till fl. Men jag avskyr med sjukhus så jag förstår dig.



Jag bor med i vbg och föda här var toppen=) När skulle du ha? Mitten av maj?

2010-03-30 @ 08:42:08
URL: http://nissesmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0