Fredag 12/3 En helt vanlig Fredag, precis som alla andra..

Äntligen Fredag. Vet inte varför Fredagar är så underbara. Kan det vara för att jag vet att jag kommer ha Daniel hemma hela helgen, trotts att han ligger framför datan hela helgen?

Tittade ut för en stundsen och såg till min förvåning att det snöade!? Det var nästan så man blev arg samtidigt som man suckade och frågade om det inte var nog med snö. Men tycker tydligen inte vädret. Tur att det bara kom i ca 5 minuter. Hade det kommit mer hade jag nog sagt att väck mig den dagen när det är 15 grader varmt ute, solen skiner och all snö är borta.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Jag sitter och tittar på Nikita som sitter mitt emot mig på kökstolen och frågar henne, men får inte något bra svar hon fortsätter i princip med att lukta på min parfym, och kossan som står i fönstret. Vet ialla fall lite vad som händer idag, men det är ju de vanliga tråkiga diska, tvätta och plocka undan och idag SKA jag byta i sängen. Ska åka iväg och handla snart med hade jag tänkt.
Får vi främmat ikväll blir det potatisgratäng med kassler och är det bara jag och Daniel så tänkte jag att vi skulle äta vitlöksbaugett och lite räkor. Sen bara pyssla om honom. Han är ju helt död på dagarna när han kommer hem stackarn, han orkar knappt vara uppe till halv 9 på kvällarna igår gick han och la sig vid 8, jag ville inte sitta uppe själv så jag följde efter, men låg och tittade på TV på tv4+ tror jag de var. Det var något program om barn och lite så, och sen kollade jag på "Vad blir det för mat". Gillar det programet, han Per är rätt lustig när han lagar mat och det är aldrig så att det inte händer något, utan det händer saker hela tiden. Och man kan inte låta bli att skratta. Som igår, skulle dom va ute i skärgården och grilla och lite sånt, då hade han på sig en nattsärk under hela programet. Det var lite lustigt ialla fall.

Nej nu ska jag skriva upp vad som ska handlas och kolla i skåpen vad som behövs. Skriver senare när och om jag kommit på något som jag kan dela med mig av. :D Hittar jag bara rätta insperationskällan brukar det inte vara så svårt att fånga rätta ämnet att skriva om;)

// Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0