Duktig

Nu har jag vart duktig, och damsugit alla golv och trappan ner fast att jag egentligen inte orkade. Nu ska jag bara hitta något att äta så ska jag byta sängkläder.

Ena lampan på bilen gick igår. Typisk är vad jag tänker. Så försökte jag få tag i min kära karl och fråga vad en sån kan kosta. Så säger han att dom brukar va gratis. Men det lät inte alls logiskt i mina öron så jag skrev tillbaka i ett mess att hur kan dom var de, om ja inte minns fel fick min farfar betala typ 50kr eller nått sånt. Nej, då säger han att dom är gratis för honom för att han kan ta en på jobbet. *Daaah, slår mig själv i pannan* Självklart, han tar de från jobbet;). Samma som vi testade i måndags om de fanns någon spolarvätska i bilen, men icke de va snustort. Och det tar han från jobbet det med. Ibland älskar jag Daniels jobb, iblang gillar jag de inte så extremt mycket. Men han trivs med det och då är jag nödj, fast att de ofta krånglar och blir mycket sena kvällar, eller som de som kommer komma, inga dagar han kommer kunna vara hemma med sitt barn. Mycket trist det där.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0