Duktig och Ajajajaaaaj

Ja då måste jag säga att jag har vart duktig. Jag har handlat, bytt i sängen, förberett maten och snart göra salladen. Och ont det har jag nu med bara för det, och det är inte nått att vara glad över. Och jag ska dammsuga med, men jag orkar verkligen inte, och har som sagt glömt att köpa lite saker, så funderar på att förslags slå med Daniel, om han sticker iväg och köper de jag glömde, så dammsuger jag och städa iodrning här. Eller tvärt om, vad tror ni han nappar på??;) Hehe inte städning ialla fall.

Nu skiner solen så fint här utanför mitt fönster, och jag känner hur den värmer mitt ansikte där jag sitter. Och fåglarna kvittnar och det känns att våren är på väg. Himlen är blå den med, precis som mina ögon och TUMMAR!!
Jag har hållt tummarna för min moster idag, vrf tänker jag inte avslöja förren senare på hennes order "Okej". Men jag har hållt dom så dom är blå, och man vill inget annat än att önska allt lycka och att de får sin vilja igenom denna gången.

Nej nu ska jag göra sallad och prata med gubben min, och sätta på ungen så jag kan hysta in min potatisgratäng :)

// Kim


Kommentarer
Meg

Var försiktig med städandet, du är ju höggravid då får det se ut som det gör/ karln får städa.

2010-03-12 @ 21:24:44
URL: http://familjenthormanz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0