Bm idag.. Tiden kan väl gå något fortare?

Ska snart dammsuga här som är så tråkigt. Men måste, hunden är ju en vandarande pälsboll och jag är dammallergiker så att all päls ligger på golvet och sen att de bildar damm gillar inte mina ögon eller näsa.
Så just nu försöker jag bara hitta på något så jag kan fördriva tiden fram till klockan 3. Då ska jag åka, ska till Bm och kolla läget med min älskade mini-B.
Daniel är ledig idag så han ska med också. Han sa det igår kväll att han var ledig och om jag ville kunde han följa med mig till Bm, och det är ju klart jag vill ha med honom, han tycker nog det är lite kul att få lyssna på hjärtat och veta att allt står bra till med mini-B.

Ska beställa de där kogardinerna med idag. Daniel tyckte om dom med så jag ska snart sätta mig och göra det, ska bara mäta det ena fönstret först. Så det är vad jag ska göra snart.
Och imorgon bitti bär det av till Gekås, min favorit affär. Jag skulle kunna bo där;)

Tänkte bjuda på en härlig morgon bild på Nikita med. Hon ser lite halvgroggy ut men vem gör inte det när man är nyvaken;)


Visst ser hon rolig ut;)

// Kim 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0