Är dom inte söta??

Jag måste dela med mig av något så himla sött. Satt och tittade i Jotexkatalogen jag fick igår och hittade något som jag bar kände hade passat i barnrummet. Mega sött.

1.  2. 


3.  4.  5.

1.Panellängd Endast 2-pack
2.Kappmeter vara
3. Fleeceplädar i 2-pack 120x150cm
4.Kuddfodral endast 3-pack 2komotiv och 1rutigt
5.Krok, själva krokarna sitter i klövarna 1 i varje benpar, ni fattar.

Detta underbara komotiv finns i jätte mycket på Jotex som duschdraperi, handukar, små som stora, badrumsmatta, gardiner, kuddmotiv ja de mesta. Fastnade så för dessa som jag la upp. Är dom inte underbara??:)



Kommentarer
emma

Sånna gardiner ska Vincent få :D

2010-03-17 @ 10:08:53
URL: http://familjenbockerudnorrbin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0