Visst är dom söta? Roxanna är ny matad och...

dsc00703 (MMS)

Visst är dom söta? Roxanna är ny matad och nöjd. Pappa ligger och spelar på datorn. Och mamma sitter och funderar över allt här i världen och kan inte förstå vad jag har lyckats så bra med här i mitt liv som resulterat i de 2 bästa personerna i mitt liv.. Vi har även haft besök av Roxannas faster och daniels farmor. Vi fika och hade de allmänt trevligt. Och senare i kväll kommer la Jörgen verkar de som. Vet inte, är inte med i planeringen jag och mina åsikter frågas de inte om. ;) nej, har inget emot lite besök. Bara folk är beredda på att blir jag trött så går jag och lägger mig. Så är de så de så Hehe.



Kommentarer
Malin, 22 år Gravid v36

söt liten dotter du hade :) grattis...

2010-06-03 @ 15:06:22
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0