Onsdag 9/6.. 15 dagar sen....... När ska mina stygn trilla väck..??

Nu har de gått 15 dagar sedan förlossningen och jag början undra när mina stygn ska släppa. Det är ju självupplösande stygn. Vill liksom bli av med dom. Det är bara 5 stygn men ändå, vill ju ändå inte ha dom.

Idag har det inte hänt så mycket går mest hemma och gör inte ett skit. Har viljat göra något i 2 dagar nu men kan inte komma på vad. Imorgon är första BVC-besöket. Dom ringde oss igår och efter att vi pratat i 2 minuter så fick jag höra att BB hade inte skickat in våra papper på Roxanna förrän igår eftermiddag och att vi skulle haft en tid på BVC redan i förra veckan för att väga Roxanna. För hon blev chockad när hon läste när hon vägdes senast och tyckte att vi skulle kommit med en gång egentligen. Men fick en tid imorgon klockan 11. Men så matglad som Roxanna är så tror jag inte att hon har gått ner något i vikt. Kan väl hoppas de ialla fall.

På fredag ska vi åka till min mamma, Roxannas mormor och träffa mammas farmor som kommer på besök. Sen till helgen pratade Daniel något om att vi skulle ut till Vallda och hjälpa Björn och måla huset. Och lördag kväll ska jag köra Daniel till höneplockar-fest eller vad de nu hette (lyssnade inte så bra, det är någon fest i vilket fall.) Så jag och Roxanna ska spendera kvällen hemme ensamma.. (inget ovanligt).. Eller hon kommer väl sova och jag försöka hålla mig sysselsatt. 

Nej, dax att plocka lite medans lillan sover..  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0