Att älska...

Att bli mamma var bland de bästa som hänt mig och det är jag glad över att jag har fått chansen att bli. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad som har vunnit de 2 bästa och mest fantastiska personerna i världen. Finns ingen som kan ta deras plats i mitt hjärta. Finns nästan inget rum kvar för alla andra runt omkring, nästan hela platsen i mitt hjärta går till Roxanna och Daniel.
Helt otroligt att man kan älska någon så mycket. Det var som vi sa när vi låg på BB och låg på var sin sida om Roxanna och bara beundrade henne och så sa jag -Tänk att man kan älska någon så mycket. Då svarade Daniel -Ja, speciellt efter så här kort tid. Roxanna var inte ens 2 dygn gammal då. Hon var ca 1½ dygn gammal.

                        
                                     Älskar min Familj, mer än det finns ord för.

Sitter och kikar ner på en sovande Roxanna som ligger i mitt knä. Ibland är det overkligt att hon är min, min och Daniels underbart vackra dotter. Idag blir lillskruttan 2 veckor, ikväll klockan 19.28 blir hon 2 hela veckor gammal. Tiden går för fort. Snart sitter jag och Daniel där och vinkar av våran dotter för att hon ska flytta hemmifrån eller åker iväg på festival eller något sånt. Nej, tiden får sakta ner lite. Bara dessa veckorna har gått jätte fort. Ibland undrar jag vart den tar vägen.. Men ett som är säkert att jag bär med mig det i mitt minne.


                              
                                            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0