Onsdag 30/6 Mot Uddevalla

Sitter och tittar lite på TV, Roxanna sover och jag hoppas hon vaknar snart. Ska börja packa med, hoppas bara mina kläder har torkat, fick paniktvättat igår då mamma sa att vi skulle åka till Uddevalla redan idag. Så fick plockat ut alla Roxannas kläder och lite av mina kläder. Och sen va det bara att slänga in det, springa ut och stor städa bilen från all Daniels skit så vi får plats. Daniel stannar hemma för han jobbar ju.

Men ska inte va borta för länge för de kommer jag nog inte klara av. Vet nte varför men får sån sjuk hemlängtan när jag är borta ifrån min familj. Så får se hur det går denna gången.
Ska går ut och göra de sista i bilen med och slänga in båda vagnarna, då Fanny får låna våran ena för 2kombivagnar inte får plats. Men nu ska jag gå och göra de sista.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0