Söndag 27/6 snabbt inlägg

Jag passar på att skriva ett inlägg nu när Roxanna myser med sin pappa. Idag ska vi till Roxannas farmor och farfar på middag. Ska åka om lite mer än 2 timmar. Har idag beställt en barnvagnsskylt till Roxanna. Så får den nu till veckan som kommer. Imorgon så ska vi på den där läkarundersökningen som bvc har vid 6 veckors ålder. Men Roxanna är bara 5, men det fanns inga tider när hon är 6 veckor så därför fick vi en tid imorgon.

Och hon har även börjat le mot en när man pratar med henne och hon "knorrar" i massor, eller låter ialla fall. Det är ju inte tyst. Men fortfarande en väldigt snäll tjej, säger bara i från när hon är hungrig och så. Annars är de inget skrik eller gnäll.

Har bränt mig i massor nu i helgen. Inte bra känner jag. Inte när jag ska sova ialla fall, då gör de ont som f*n. Nej, nu ska jag riva ur hela min garderob i hop om att hitta nått som passar att ha på mig, nästan alla mina kläder är förstora. (de är alla kläder jag hade INNAN graviditeten). Sen ska jag gå och mysa med Roxanna och Daniel. :)
// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0