Måndag 21/6 Trött och ännu tröttare

Då var det Måndag igen.
Även denna helg spenderades ute i Vallda.

Och idag är Nikita med Daniel i lastbilen och kommer nog vara hela veckan. Behöver verkligen avlastning från henne. Hon blir lätt irriterad på mig och jag desamma på henne. Mycket för att hon vill ha exakt all upp märksamhet och jag kan inte ge henne all den uppmärksamhet som hon vill ha av mig. Och jag vet att just den rasen kräver mycket uppmärksamhet men det är inte lätt när jag har en annan liten tjej som krväer 100% mer uppmärksamhet.

Idag är jag jätte trött, har sovit ca 4 timmar i natt, damen har bestämt sig för att somna klockan 12 och vakna när pappas klocka ringde klockan 4. Så ja, det är inga överdrivna mängder jag fått sova i helgen. Så nu vid 7 tiden så hade hon fått mat och jag skulle rapa henne, ja då spydde hon på hela mig och hela sig själv. Så hon fick följa med mig in i duschen och duscha av sig. Orkade inte fylla badbaljan så de va lättare att duscha av henne.

Idag måste jag tvätta inser jag, höll på förra veckan men alla tvättställ blev upptagna så jag får vika det och lägga in och hänga ny tvätt.. Usch så tråkigt, men ett måste. Ska bara får lillan att sova för det har hon gjort väldigt dåligt så hon ligger här i babysittern och nästan sover.

I Fredags var jag och Roxanna med Bodil på Gekås, mycket trevligt och nått som borde göras om tycker jag. Roxanna sov hela tiden så vad hon tyckte det vet jag inte. Hon var väl vaken där i början men de tog inte lång tid innan hon sov gott. Så jag försökte hitta kläder till lillan men kände att det fanns inte så mycket i hennes strl. Jag ville haft lite byxor. Men det var dåligt med det. Ialla fall för flickor. Och sen fanns det ju så klart mycket kläder men i strl 62/68 och uppåt och det kommer hon drunkna i nu, bara de få byxor jag köpte i strl 56 vär lika stora som strl 62. Jag får nog leta på nått annat ställe tror jag. Nej, nu sover lillan så jag ska passa på att samla ihop tvätten. Och sätta igång en maskin.


                                   
                                              Såhär kul tyckte Roxanna att det var på Gekås

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0