Onsdag 2/6 Sluta gör ont nu!!!

Måste bara säga stort grattis till Anna som blev mamma den 30/5 till en liten tjej.
Och Magda som blev mamma igår den 1/6 till en lite kille.

Det är ett riktigt babyboom år.
I natt sov Roxanna hela natten och vaknade först klockan 5 och ville ha mat. Hon somnade vid 11 igår kväll. Kan hoppas detta håller i sig. Idag kommer försäkringsgubbe nr2. Men tror vi redan valt vilken försäkring vi ska ha så, det blir nog mest bara att sitta och lyssna. Ska snart ta och äta, börjar bli hungrig. Väntar bara på att Daniel skulle kissa klart hunden.

Helt otroligt att man kan glömma sitt utseende på de sättet som jag gjorde under graviditeten. Och insåg precis att mitt sminkförråd måste uppdateras eller aa, köpas nytt. Lite färg på tillvaron skadar ju faktiskt inte.

Lite osammanhängande mina inlägg blivit inser jag. Och ska forsätta lite i den tankten just nu:P
Vill att det ömma ska försvinna nu. Trött på det, hur lång tid brukar det ta?? Beror säkert på var man är sydd med. Nej nu ska jag försöka ta och göra iordning i köket. :)

// Kim


Kommentarer
Anna

Tack gumman :) Im so happy!!! Herregud vad det är underbart att bli mamma! Det är en gåva. Så mycket stora känslor!

Hur går det för er med allt? Har ni fått rutin på det hela? Hur funkar det med amning och allt?

Jag hålle med dig - det här ömma är inte så roligt. Jag sitter på min amningskudde jag - funkar ju ite som en badring och det hjälper lite i alla fall. Ont det gör ont....

Ha en bra dag gumman.

Kram kram

2010-06-02 @ 12:56:28
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Natalie

Åh här har det hänt grejer.. Missat fullständigt, stoooort grattis till lillflickan, jättefiiiin är hon :) Och insåg nu att du är ju för fan Varbergare, jag med :D

2010-06-02 @ 16:29:12
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0