Lördag 12/6 ja va ska man säga...

Ja, går dagen spenderades i Kungsbacka tillsammans med mamma och Fanny.
Vi gick på Kungmässan och jag fick köpt 2 klänningar och ett par bodys till Roxanna. Fick även med mig lite smink hem till mig själv och en svart tubtopp. Lite snygg måste jag ju få känna mig.
Känner mig inte jätte snygg sådär med rufsigt hår på morgonen och bröst som läcker för att lillan sover och jag vill inte väcka henne för att mata. Så, jag passade på att köpa lite smink till mig själv då jag oftast är så tråkig och kör på neutralt smink men nu har jag köpt färg och åter färg på ögonskuggorna, även annat lite smink.
Ska ta kort på det jag köpt, men  ska bara tvätta hennes kläder först. För dom åkte i tvättkorgen de första dom gjorde, då jag vill tvätta alla nya kläder innan de används.

Idag har vi vart i Kungsbacka igen, Daniel skulle hjälpa Björn. Och visst Daniel va lite halvt om halvt seg, han var rätt bakis och trött. Men väljer man att dricka så får man skylla sig själv;) Sen blir han bakis på bara ett par öl eller groggar.. Så lite lätt påverkad är den mannen..

                                
                                                         Har ingen bättre på min familj.:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0