Tisdag 8/6 Tvättar...

Idag håller jag på att tvätta alla Roxannas kläder. Hon har ju spytt ner lite av dom, sen även kläderna hon fått ska tvättas, får inte bära tungt jag vet men jag tar lite i taget.
Idag har vi även vart ute och gått, men hann gå i en halvtimme sen börja det spöregna, vilken tur att regnskyddet till vagnen alltid är med..:) Annars hade det inte sett bra ut.

Det onda från stygnen i mitt underliv börjar att avta, kan rör mig på ett annat sätt nu. Det gör fortfarande ont att sätta sig men de kan jag leva med.. Det är ju sådanna stygn som löser upp sig självt. Är det någon som vet hur lång tid det kan ta innan dom börjar göra de? Vet ju att de måste ha läkt först. Men på ett ungefär?? Har hört att för någon börja stygnen trilla av redan efter 10 dagar. Men nu har jag inte något större avslag kvar heller *skönt*. Har mer lite ljusbruna flytningar precis som man kan få 1 dag innan mensen ska starta.. Så det är rätt skönt. För snart slipper jag dessa "Jävla bindor".. Jag tål inte bindor nämnligen, får utslag som kliar som tusan och de är bara jobbigt. Och jag trivs bättre med tampongerna.. Har inte användt bindor sen jag var 16... (a v den enkla anledningen att jag inte tål dom) Så jag kommer vara överlycklig när jag får börja använda dom igen.. :P

Nej nu ska jag hämta tvätten och slänga in en ny. Så vi har alla lillans kläder tvättade..

// Kim
 


Kommentarer
Natalie

Ha ha ja det tror jag det :) Själv har man inget annat att göra än att sitta vid datorn, men det hoppas jag att det SNART blir ändring på! Vill inte vänta mer nu, ha ha! Du gick över tiden va? Hur många dagar? Roxanna är verkligen jättefin!

2010-06-09 @ 14:12:21
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0