Tisdag 1/6 19.28 Är Roxanna en vecka gammal...

Förlåt mig för att det inte kom bilder igår, men ja va helt död och slockande brevid Roxanna igår när hon hade ätit. Lovar det kommer idag, ska bara ta dom först.

Idag och imorgon kommer de sånna människor från 2 olika försäkringsbolag och ska prata om deras barnförsäkring. Så detta inlägget blir ett litet snabbt inlägg för jag ska försöka mig på dammsugarn för första gången sen Roxanna kom:). Får se hur det går, blev ju sydd lite grann efter förlossningen så har lite svårt att röra mig. Men det är bara att de det värsta så det ser hyfsat snyggt ut ialla fall. 

Roxanna ligger här i knät på mig och tittar på vad jag sysslar med, eller så tittar hon på själva datan, den är ju svart. Läste någonstans att såhär små barn är intresserade av färgerna svart, rött och vitt (?? minns inte riktigt om de var vitt) NU kikar hon på mig för att ja började prata med henne.
Idag blir hon en vecka gammal, klockan 19.28 blir hon en vecka gammal, mammas tjej.

Finns inga ord som kan beskriva kärleken till ett barn. Och jag som har så svårt att formulera mig i vanliga fall gör nog bara bort mig. Men kan säga såhär att nu känner jag att med Roxanna i mitt liv finns inget som skulle kunna änrdra på det här, hon gav mig en mening med att se allt det goda i livet. Hon är mitt liv!



// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0