Spjälsängen...

Har sedan halv 1 försökt skruva ihop spjälsängen och det har gått sådär, har haft en ledsen liten dam här idag. Men ingen feber så antar att det är värmen nu igen. Stackars lilla Roxanna. Men det blir något bättre när bodyn åkte av och lite mat i magen så blev hon glad och skrattade lite (okej, log) och så frågade jag henne om hon va nanig nu. Och bara 10 minuter senare efter lite tittade i taket och på mig när jag satt på golvet och skruva så somnade hon i babysittern. Så jag fick skruvat ihop sänge, bäddat den och nu ligger Prinsessan där och sover så gott. Den står i det rum som ska bli hennes när hon blir lite äldre. Så tänkte jag att hon kan ju få sova där lite då och då så hon vänjer sig vid att det inte vaggar, för spjälsängen ska även stå i sovrummet om några månader, 2 eller 3. Tog en liten bild då jag inte delar med mig av så mycket bilder längre, men håller på men lite sammanfattning av graviditeten där de kommer komma bilder som ni inte fått se. :) Men här kommer mitt lilla troll som sover..


Visste det gott ut?? Nästan så man skulle kunna ligga där själv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0