Saknar min gamla kropp, men allt är värt den skatt jag har fått...

Tittade igenom lite bilder på min Bilddagbok.. Och hittade bilder på mig själv och hur jag såg ut innan graviditeten. Och innan ja blev gravid, kan bara säga att jag saknar de utseendet och usch.. Blir nästan lite deppig.
Men jag ska börja ta tag i det, det första som ska göras är klippning och färgning av håret, då Daniel vill ha tillbaka sin blondin. Sen ska jag ta tag i resten..:)

   

   

Detta är bilder från tiden INNAN jag blev gravid. Och visst saknar jag den kroppen och vill ha tillbaka den. Men jag har ju ändå burit på min lilla flicka och det är det verkligen värt, men ska ändå försöka få tillbaka min kropp någorlunda.. :) Men får jag inte det, är jag nöjd en då, för jag kan visa upp min kropp och stolt skyta med att jag har väntat livets mirakel och de är så man ser ut då.. :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0