Roxanna du är min stolthet, mitt liv och själ.

Kan ni tänka er? Idag är min lilla tjej 19 dagar gammal. Och på Tisdag blir hon 3veckor. Tänk va tiden går fort egentligen. Känns som jag har känt min lilla flicka jätte länge trots att jag bara känt henne i 19 dagar. Och jag älskar henne mer och mer fär varje dag som går och jag är så stolt över att vara hennes mamma.
Och hennes pappa är nog den stoltaste pappan i världen. Bara att se honom med henne famnen får mig att vilja gråta av lycka. Finns inga ord för att försöka förklara hur lyckligt lottad jag känner mig som har haft turen att hitta en sån underbar karl och fått en sån underbar och vacker dotter. Hon är min stolthet, mitt liv och själ.
Det är Roxanna och Daniel som jag lever för.

Visst känns det märkligt att mitt liv tagit en sådan vändning på mindre än minut. För från den sekund som hela Roxanna var ute fick mitt liv mer mening än det någonsin förut haft. Kan inte förstå vissa stunder att hon är min. Hon är våran dotter, och den underbaraste av alla människor.

Jag vill henne väl i livet och kommer alltid att ställa upp för henne i vårt och torrt. Och jag vill att hon och jag ska kunna ha en likadan relation som jag och min mamma. Jag vill att hon ska kunna komma till mig om det är något som hon undrar över eller behöver hjälp med. Finns inget som är så fantastiskt som att få vara mamma!

                                 


Kommentarer
nanna

Du skriver så fint om din familj, att man blir lite tårögd. Lycka till med lilla familjen nu. =)

2010-06-15 @ 13:14:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0