Onsdag 16/6 Dålig uppdat. jag vet men jag har dagarna fulla och jag älskar det

Känner att det inte finns så jätte mycket tid för mig att skriva, men försöker skriva när jag har tid. Idag har jag burit runt på en mycket ledsen liten tjej, inget har passat damen och jag misstänker att hon har varit varm och vi vet ju själva hur det är när man är för varm. Men inget jag har gjort har passat eller hjälpt. Kände mig lite smått värdelös där ett tag, men så slog det mig att detta händer väl även den bäste "-Att inte veta riktigt vad man ska göra när ens älskade barn bara skriker och inget hjälper, vad man än gör."

Har fått tvättat ialla fall. Att sitta i bärselen funkade ett tag, för då var hon ju väldigt nära mig och jag kunde göra lite här hemma trots att jag inte la ifrån mig henne. Provade att lägga henne på mage på ett täcke med när jag hängde tvätt de passade i 10 min så fick snabba mig när ja hängde tvätten.
Så nu på kvällen fick hon mat vid 7 och sen gick vi ut för att jag skulle få i mig lite mat då det grillades och folket satt ute. Hon låg och sov så gott i vagnen och hon vaknade en gång och de räckte att ja tog upp henne så somnade hon om. Så nu ligger hon och sover gott i sin vagga.

Just nu försökte jag begära föräldrarpenning, men jag blir tokig. För de står att de saknas uppgifter om arbete. Men jag har ju inget och mitt senaste var en provanställning. Men det står inget om att jag ska fylla i tidgare arbete. Bara att jag ska fylla i uppgifter om arbete. Så ska ta och ringa försäkringskassa imorgon. Så kanske jag blir lite klokare. :)
Men nu ska jag gå och stoppa i mig nått är lite små hungrig trots att de va ca 1-2 timmar sen jag åt, och en kopp te på detta innan sängen så lär jag sova gott i natt vill jag lova. Så jag ska avrunda för i kväll. Ska till BVC klockan 11 imorgon och väga Roxanna. Ska bli kul och se hur mycket hon gått upp i vikt.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0