Lördag 5/6 vrf håller du inte vad som lovas

Sitter här med en tyst dotter, äntligen!!
Daniel är och jobbar (trots att han skulle vara hemma alla pappa dagar och lovade att inte säga ja till Nisse när och om han ringde och sa att dom behövde honoom) och Roxanna har fan skrikit hela dagen i princip förutom de små korta stunden som hon somnat i min famn. Och jag lägger ner henne så jag kan gå och göra lite annat som plocka tvätt eller göra mig en smörgås. Nej, då börjr hon skrika som en galning.

Fast det är ju så det kan vara ibland. Men det värsta är att Daniel har brutit ett löfte IGEN!!!
Det är inte första gången han sviker mig och säger en sak och gör en annan. Känner mig rätt ledsen på honom. Han lovade dyrt och heligt att neka Nisse att han skulle komma och jobba tidgare än de var sagt. DVS när hans 10 dagar var slut. Känns bara så tråkigt.

Ska snart klä på mig anständiga kläder och gör mig i ordning. Sen sätta på Roxanna kläder för att vi ska åka till Roxannas morfar och hälsa på. För min lillasyster har tagit studenten så jag lovade igår kväll att jag skulle komma. Har inte jätte stor lust att sätta mig i bilen och köra för jag är inte alls kompis med den. För den dör ju bara hela tiden. Men ska inte köra motorväg hela vägen till pappa för jag vill inte ligga där nu ialla fall med Roxanna i bilen, för dom kör ju fan värre än idioter på motorvägen.
Ska köra in till Veddige och ta ut pengar och sen ska jag köra via Frillesås, Åsa och Fjärås där jag går upp på motovägen och kör ca 5 min på motovägen för att gå av igen och köra mot Särö och det känns säkrast då jag inte litar på bilhelvetet för fem jävla öre!!

Nej, ska ta och leta upp lite kläder, de mest problematiska är att hittta byxor som sitter bekvämt och inte gör så de skaver.. Är fortfarnde om, men de börjar avta något, men de är fortfarande inte bekvämt att ha byxor som sitter för tajt. Ska även leta fram lite fina kläder till Roxanna, ska mata henne med så hon är mätt och belåten hela vägen.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0