Onsdag 7/7 ingen rubrik??...

Passar på att skriva ett par rader nu när Roxanna sover. Men bara för att jag börjar knappa här så vaknar hon säkert innan jag är klart. Ska snart försöka se om hon vill ha lite mat hon har inte ätit sen 10 halv 11. Sen ska jag ta mig till affären. För jag missade vissa saker när jag var och stor handlade. Så typiskt att glömma de som man vanliga brukar ha hemma.

Tänkte bjuda på lite bilder. Inte så många dock. Har många bilder på telefonen som jag ska föra över ska bara hitta sladden i vanlig ordning.

 
Myser                           Stark i nacken 

 
Sover gott                    Älskar sin mamma

 
Fanny älskar Rox          Fanny hjälper mormor att mata Roxanna

Nej nu vakna lillan, dax för amningsstund:)..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0