Måndag 5/7 back on track

Vet att det har varit dålig uppdatering, men har inte vart hemma som ni vet och har inte haft möjlighet att sitta vid en dator. Vi hade det bra, men för varmt upp i Uddevalla, eller ialla fall för varmt för Roxanna. Hon hade jätte svårt att somn aom kvällarna och somnade inte först fram emot halv 12 eller senare. Stackars barn. Gick in och duschade av henne med ljummet vatten och hon blev lite lugnare men så när hon äntligen somnade så var det något som störde henne så hon vaknade. Men nu är vi hemma igen och det känns jätte bra att sova i sin egen säng bevid de man älskar mest.

Igår var jag och köpte mig en ny telefon. Men fick bli en på 3 då vi pratat om detta rätt ofta att det kanske är smartare att skaffa ett abonnemang så det blev en 3 telefon med nytt nr och så. Så just nu sitter jag och försöker lära mig den och mitt nya nr. Den jag ville haft från början fanns inte inne, så jag fick välja en annan.
En Sony Ericsson Xperia X10.
                               
Idag ska jag åka och handla. Vet inte om jag ska ta hajen stormarknad eller om jag ska handla här hemma. Tror det blir hajen. Känner att det är rätt mycket ändå som ska handlas så får jag prova bärselen för första gången med. Har bara provat att ta på mig den med Roxanna sittandes i den. Men inget mer, inte användt den på de sättet. Ska bara få lillan att sova först. Så åker vi sen. Så hon är pigg och glad.
Under tiden ska jag försöka städa och sortera tvätten..

// Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0