Söndag 25/7.... Allt är ett helvete helt enkelt!!

Dåligt med uppdatering. Men det har vart väldigt mycket de sista dagarna. Mycket att göra inför grisfesten.
Men såhär i efterhand så önskar jag att den inte hade blivit av. hade skitkul och skrattade och var glad de första timmarna. Sen spårade allt ur. Jag hade lämnat bort Roxanna till hennes farmor och farfar. Det var lite jobbigt i början när dom åkte iväg fällde många tårar. Men fick tänka att hon har de ju faktiskt bra för de vet jag ju. Sen då efter några timmar efter att festen började blev allt bara jobbigt.

Och jag förstår inte varför saker och ting ska komma fram när folk har duckit. Och nått som gör mig mer irriterad är att våra hundar inte går ihop. Och dom slåss såfort dom kommer ihop, vare sig de är av misstag eller man försöker igen. Och visst ska dom få pengar för vetrinärkostnaderna men då om dom vill ha de ska dom ju säga de med. Man kan faktiskt inte räkna ut allting. Visst har man tänkt på de men dom ska få sina pengar!! Så det blev massa tjafs och sånt ang det och lite till igår. Det sluta med att jag grät i nästan 2 timmar och orkade inte fortsätta vara blavd folket så jag gick in och lade mig. Det var precis som dom trampade på mig och sprakade på mig.

Nej nu känner jag att jag mår skitdåligt och nu har jag sagt ifrån till hyresvärden att jag mår så dåligt av allt att jag inte vill bo kvar här. Inte för att jag inte gillar honom som person utan för att allt är kaos. Jag känner att jag mår psykisktdåligt och det smittar av sig på min lilla tjej och de är inte så det ska va. För det känns bäst om vi flyttar här ifrån nu. Sen vet jag att Daniel väntar på ett ställe, men jag kan inte vänta längre så jag ska eventuellt ta med mig lillan och bo någonannastans, för det tar kål på mig att inte kunna vara den ajg brukar. Allt är bara upp och ner just nu. Man lyckas ta sig ur en psykiskt "sjukdom" och bara 11 månader senare så börjar nästa. Det är skit jobbigt och jag klarar de inte helt enkelt.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0