Söndag 11/7 babygym

Vi är i Kungsbacka hela helgen. Åker hem idag. Igår var jag och hämtade ett babygym som jag hittade på blocket. Det kostar ca 700kr på BR. Men hon sålde det för 100 kr. Det ända som var skadat på det var att de va tvättludd som det lätt blir på saker när man tvättar det. Och att på ena bågen så var det skavt längstner. Men det hindrade inte mig. För det var finnt i övrigt och jag gillade det och har letat efter ett såt här till Roxanna. Men kände att jag inte riktigt hade råd med ett helt nytt så min plånbok älsakde detta priset för babygymmet.

                      
Här är en liten bild då Roxanna premiär inligger babygymmet. Mycket nöjd måste jag säga.
Efter att vi hämtat detta så åkte vi till Nene, farfars syster och hälsade på. Farmor och farfar var på plats. HAr inte träffat dom på ca 4 veckor. Dom har vart på semster i Marsliden, Norrland. Så dom var glada att träffa oss.


Kommentarer
Natalie & Bella

He he njaaa, när man bott där heeeela sitt liv så är inte Varberg den roligaste staden direkt.. Klart man saknar den ibland, men främst så saknar jag mamma :) Kram!

2010-07-12 @ 11:54:34
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0