Sjätte BVC besöket

Roxanna 57 dagar gammal, 8 veckor och 2 dag.
Roxanna väger: 6270g  
Roxanna är: 58cm
Huvudomfång: 39cm

Roxanna blir 2 månader på Söndag, den 25Juli.

Hon kan:
*Rulla från mage till rygg.
*Le, och ler mot alla som pratat med henne en stund.
*Ta tag i nappen när hon har den i munnen och "kasta" iväg den.
*Har fattat att när man ligger i babysittern så om man sparkar med benen gungar det.
 Hon är duktig min lilla tjej. Hon är så med och vill helst sitta upp och de räcker att man pratar lite grann med henne så blir hon världens gladaste lilla tös.. Mammas lilla hjärta.. 


Kommentarer
Anna & Melody

Åh vad fort det går - dom blir stora så fort juh!!! Nu förstår jag vad alla menade när dom sa att man skulle ta vara på tiden för att den bara rusar förbi! Det stämmer verkligen!!!

Ja tänk om man fick veta att man var gravid igen... Det vore nåt! Jag är inte heller mycket för det där med abort så vi skulle nog säkerligen behålla barnet ändå. Men jag skulle inte planera en graviditet än på ett år eller så... Det får nog lov att ta sin lilla tid för både kropp och psyke att läka och återhämta sig först ;)

2010-07-23 @ 13:15:45
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0