Fredag 30/7 Bara att leta vidare

Ja, jag var på Gekås i Onsdags. Och jag träffade Ida, kände inte igen henne först kän de mig såå dum där ett tag. Men sist jag såg henne hade hon inte lugg och enbart brunt hår.. Så ja, men hon vinkade och då såg jag att det var hon.. Fick med mig massa av de som skulle köpas de ända jag saknade vad Jeans.. Det va ju flockat runt jeansen så jag ska tillbaka om bara någon vecka eller så. Jag har ju inte så långt så de är ju som att åka in till Varberg, fast bättre. Fick faktiskt köpt en klänning till mig själv till Dopet. Jag som INTE är en klännings person fick med mig en klänning hem.. Vilket under, men de har jag att tacka Carro för. Hon nästan övertalade mig. 

Sen när vi var klara där så åkte vi hem åt en bit och jag längde alla nya kläder i tvättmaskinen. Så nu kan Roxanna använda sina nya pjamasar och kläder.. Just nu sitter hon i mitt knä med sin nya barbapapa-body och barbapapadregglis.. Och de bästa av allt, hon har slockat sittades.. Ser hur sött ut som helst:) 

Vi var på Tindras 6-årskalas i Onsdags med. Hon fick nästan bara Hello Kitty grejjer. De går ju inte att undgå vad hon gillar. :)

Men men, idag så mår jag bättre, men ändå inte bra. Jag går och tänker och nu när Dopet närmar sig så finns de fler tankar som snurrar ex "Kommer han eller inte?" För denna gången är de inte mig han sviker, utan Roxanna.. Dåligt iså fall, men har sagt att om han inte kommer på dopet pga av samma jävla anledning han inte kommit på saker som har med mig och göra så vill ja inte ha kontakt. Hans förlust.

Helgen ialla fall ska spenderas i KBA. Ska bli skönt att slippa vara hemma när man inte trivs. Men kommer få lika mycket panik, ångest och tårar när vi ska åka hem. Som de brukar vara när man ska hem. Och vi letar och ltar efter hus att hyra men hittar ingenting. Eller de finns tt här i derome, men de känns som att hyran är lite för hög.

Men de är bara att leta vidare.. Nu ska jag vika tvätt och packa..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0