Uppdatering av inköpslistan

Nu sitter jag här i min ensamhet i mitt kök och inte gör allt för mycket.
Sitter och finslipar inköpslistorna inför bebis ankomst. Vad som ska handlas och var det ska handlas osv.
Fick även hem foglossningsbältet idag. *Tack Icca* Och nu har jag haft på mig de i ca 1 timme. Känner viss förbättring. Känner mig stadigare i rygg och bäcken. Sen får vi se om de ger mer resultat. Hoppas på det ialla fall.
SKa väl ta mig ut med Nikita och testa om de lindrar när jag går. Måste ändå ut på en liten runda. Hoppas Nikita är lika duktig i kopplet som hon var i går kväll. Då drog hon ingeting nästan. Och de va bra då jag går som en snigel och vaggar fram som en pingvin när de gör som mest ont.

Nej nu ska jag nog lägga mig i soffan eller sätta mig, med en varm kopp choklad och titta på film och vila lite. Varför har jag blivit så trött igen?? Ska ta med barnmorskan imorgon..:)

// Kim


Kommentarer
Mickan

Hej, och gott nytt år! Hoppas allt är prima med dej, förutom foglossning! Usch, jag hade det sista veckorna, det var as obehagligt! Fast nu har jag glömt allt vad gravidiet innebär eller hur det var. Nu är allt fokus på Vincent, och inte på min mage (trots att jag blir förvånad varje gång jag går förbi spegeln och märker att jag är "smal" igen)!

Lycka till på mvc imån, shit vad spännande, nu börjar det närma sej bara 4 månader kvar väl? eller kanske 5.. Kram!

2010-01-04 @ 17:25:13
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Svar Mickan:

Desamma:) Nej de är inte alls kul de blir bara värre ju större jag blir känns det som.

Hehe, ja tänk att man kan glömma det så fort egentligen. Jag kommer visserligen vilja få en plattare magen en innan ja blev gravid så där kommer va lite fokus men mest på bebisen när den är här.

Tack:) ja de ska bli spännande och höra hjärtat för första ggn. har bara sett de ticka. Ja de är 4 månader kvar. Börjar närma sig. Och Burken han är så överbeskyddande. jag får inte göra de eller det där.. :) Och jag måste äta. annars matar han mig.. haha.. Men han ser fram emot allt de nya. :) lättnade.. kram!

2010-01-04 @ 17:30:34
Elise

Åh, foglossningsbälte kan vara skönt att ha. Jag tycker iaf att det känns lite mer stabilt när man promenerar, man hålls liksom ihop. :)

2010-01-05 @ 19:42:59
URL: http://esajl.blogg.se/
Svar Elise:

Ja de kan va skönt. Visst känner man sig mycket stabilare. Men sitter jag i soffan kan jag inte alltid ha de på mig. Det känns jätte obekvämt och gör bara ont. Men för övrigt så känner jag mig mycket rakare och inte som att jag ska gå av:D

2010-01-06 @ 11:18:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0