Tisdag 12/1 Kväll.. Mät och belåten...

Japp nu sitter man här, mätt och belåten. Min älskade har lagat maten idag. *Massa kärlek*
Det blev stekt fläsk, potatis och löksås. Men idag var det dock lite för mycket lök i såsen så den va inte ika god som always.:) Men de gick ändå..

Ska snart i i duschen.. Ska bli skönt att få duscha läänge å varmt:D Nej itne för länge då försvinner allt varmvatten.. Tyvärr. Ska sen lägga mig och försöka sova. Har sovit ur dåligt denna natten som var. Vakna första ggn halv 2 då jag satte mig panikslagen upp i sängen efter en hemsk mardrömm. Sen har hunden legat i vägen för mig hela natten har sparkat ner henne gång efter gång.. Men när jag väl somnat igen kommer hon upp igen.. Suuuck

Så nu var det klappat och klart. Har fjäskat lite för farmor och farfar. Så dom ska följa med mig till Ullared "Gekås" den 30 Januari.. Jippi.. Love that place.
Så nu ska allt som finns på gekås till våran knodd inhandlas. Och ska även fått handlat något litet till mig själv. Men åker dit för knoddens skull.. Så jag kan dokusera på körkortet sen så jag inte står där och inte har de när knodden är här.. De har ju rätt mycket av det som ska köpas på Gekås, så det är väl typ bara små saker som ska köpas på annat ställe som bjöjor, salva för röda rumpr m.m..

Daniel ville ju inte åka med mig så jag fick fint ragga tag i någon annan och tänkte frågar jag farmor och farfar så kanske dom åker med mig:) Och de ska dom. Mycket skoj. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen plåga Daniel med mitt prat. :) *Men du vet att jag älskar dig ändå hjärtat*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0