Söndag 24/1 vad ska man göra??

Ja va ska man hitta på idag förutom att tvätta??
Daniel jobbar idag med så jag får hitta på något på egenhand.
Funderar på en promenad, men vet inte om jag orkar ta med mig Nikita. Hon bara lever loppan i kopplet.
Och det är ingen bra kombo med foglossning. Igår höll jag på och hamna i diket där hon var och lekte ett par gånger. Så det kanske blir en ensam promenad.  Jo en ensam promenad blir det nog. Det är ganska skönt att få komma ut i friska luften och försöka röra på sig trots smärtan. Så kommer man in sen, kokar en kopp te och sätter sig antingen här eller framför en film, och har täcket i hägsta högg och sitter och myser under. MM.. 
Ska ställa in boxern på att spela in Astrid Lindgren filmen som kommer klockan 15.00 på TV1000 Family tror jag det var. :)

Igår kväll såg jag på en film som heter Harrys Döttrar.  Den filmen var gripande. Jag levde mig in i filmen. Jag grät genom vissa scener av filmen och kunde inte göra något åt det. Den var vacker samtidigt som den var hemsk på ett sätt. Kärlek, avundsjuka, drama allt i en och samma säck. Och så mina hormoner på det. Det kan itne bli bättre;) Men den är värd att se. Jätte bra.

Men nu ska jag hänga tvätt:)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0