Söndag 17/1 Förlåt mig..

Känner mig hemsk som inte skrivit sen i Onsdags. Men i Torsdags gick jag upp klockan 6 för att vi skulle åka till körskolan vid 7, då jag skulle köra klockan 8. Vi va där ca kvart i 8 så vi hann prata lite med Jörgen innan.
Det gick bra och har nu en plan över allt och så om jag hur turen på min sida har jagkörkort innan februari är slut. UNDERBART!

Åkte med Daniel i Lastbilen efter att vi vart på körskolan. Men han släppte av mig hos mamma för jag skulle va där mellan torsdag och fredag så jag kunde ordna med banken och lite så. Det hände inte så mycket hos mamma. Myste mest med Fanny och prata med mamma om allt som kändes jobbigt. Bland annat lite om det att Daniel inte riktigt förstår mig vrf jag vill ha hans uppmärksamhet eller blir grinig för vissa saker. Eller att han bara klagar för att jag klagar på min foglossning, men de va som mamma sa; Han har inte upplevt den smärtan själv. Därför kan han inte sätta sig in i hur ont du har...
Men man ser ju när jag rör mig att jag har ont vissa gånger. Men men, kan inte göra mer än att tala om för honom att de är som det är.

Fredag kväll åkte vi hem till farmor och höll henne sällskap under kvällen, åt även potatisgratäng och kyckling. Mycket mumisgt kan jag lova. Hade jag bara haft mer plats i magsäcken hade jag kunnat äta hur mycket som helst. Sen satt vi och titta på kort på mig när jag var liten. Daniel ville se filmen från när jag va liten, men farfar hade mig sig nycklarna till vapenskåpet så det var inte aktuellt. Får ta det någon gång när farfar är hemma.

Färgade håret i fredags med, brunt. Blev mörkare än jag tänkt mig. Hoppas lite av färgen försvinner när jag duschar;) Nej, men funderar på ljusa ljusa bruna slingor i eller om jag ska göra blonda slingor. Inte så där ULTRA blonda utan mer neutrallt blonda. Alltså inte så ljust blond.

Sen har det inte hänt allt för mycket i helgen. Mest tagit det lugnt. Idag har vi kastat ut Julen med. Det va rätt så skönt. Ville ha ut den där jädrans granen, den bara barrade.

Och bebis sparkar konstant hela tiden känns det som. Va två nätter som jag inte kunde somna för att det va fullt liv där inne. Men nu har det vart lugnt en natt igen. Och bara för att jag skrev det som kommer de va full rulle i natt.. :P

Nej jag skriver mer imorgon.. Orkar inte riktigt nu.. Ska ut med Nikita så hon får ut och kissa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0