Orkar verkligen inte städa.. Sängen skriker efter mig..

Måste erkänna att jag ORKAR inte städa. Kommer ju plocka undan här så det ser snyggt ut och diska så mycket som jag kan. Sen tänker jag fuska!! Jag orkar inte plocka och herja, så jag kommer slänga in saker och ting som ligger framme och i vägen in i en garderob. Så det är fritt på golven ialla fall, så det bara är att dra en runda med snabeldraken här imorgon när vi kommer hem.

Ingen av oss ska ju vara hemma, jag ska till körskolan och sitta där, varva teori med praktik.. Och Daniel ska jobba. Nikita ska vara med Daniel i lastbilen så hon slipper va ensam.
Det är nog bland de bästa som finns(förutom att slappa i sängen hela dagarna) att åka lastbil i hennes värld.
Nej, nu ska jag ta och göra lite här, diska och plocka undan så jag kan ställa mig i en underbart varm dusch sen. Nästan längtar;) Känner att jag måste duscha, känner mig "äcklig". Vet inte vrf får bara den känslan ibland.

Kanske inte kommer något inlägg i kväll. Men imorgon kommer jag skriva en snabb uppdatering ialla fall. Kort eller lång det får vi se då:) Det är ju trots allt älsklingens dag så får ge han all min uppmärksamget (trots att han är mycket dålig på att ge mig uppmärksamhet)


Kommentarer
Bäxx-18år med drömmar

sv; ja jag tror med att vårat förhållande kommer bli bättre när vi bor tillsammans...Jag tror att mitt o J's förhållande tar stryk mycket för vi har så långt till varandra... jag tror vi kommer kunna komnisera bättre, kunna vara oss "själva" lite mer...

Mycket att vi får den lugn o ro tillsammans...



tror inte att vi kommer ha dom dära "största bråken" mer.... inte när vi bor tillsammans..... :)



2010-01-20 @ 19:07:33
URL: http://rebeckaniilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0