Onsdag 6/1 Förlåt för inget inlägg igår

Förlåt att det inte blev något inlägg igår. Men när vi vart jos BM så skulle vi ombesikta bilen. Så först åkte vi till Öb och kikade för jag skulle köpa schampoo och balsam. Men som vanligt kommer vi därifrån med lite mer än de som va tänkt. Allt är ju billigt och bra.:)
Sen fick vi åka till Daniels pappas jobb för att Daniel skulle tvätta bilen under ifrån. Sen blev klockan typ halv 1. Ojdå. Men det tog inte lång tid att ombesikta bilen. Men vi åkte inte hem direkt utan fick åka till apoteket i Veddige och köpa loppmedel till våran madam Nikita. Och sen handla lite mat. Så när vi kom hem var klockan halv 3. Jag var super trött och ville egentligen bara sova. Men gick och vilade en stund för att sedan vid 5 laga mat.
Tacos bestod middagena av. Och efterrätt chokladpudding. Men första gången i världshistorien. JAG ÅT INTE UPP MIN CHOKLADPUDDIG!.
Sen blev klockan väldigt mycket och Daniel låg framför datan hela kvällen och ändå sa jag att ja vill ha datan så jag kan leta upp försäkringskassans adress så jag kan skicka iväg moderskapsintyget.
Men datan blev tillgänglig vid halv 12 så då orkade jag helt enkelt inte uppdatera..

Men ska försöka komma ihåg lite av vad som hände hos BM igår. :D
Första tog ju hon blodtryck. Minns inte va det stod på (jag och siffror asså). Men det vara lugna puckar.
Sen prata vi lite allmänt om hur jag mår och så. Och berättade då att jag mår väl bra förutom att vara ensam är de värsta som finns. Jag klarar inte av det. Jag får panik.
Sen skulle vi lyssna på hjärtat på bebisen och BM skulle känna efter livmodern. Och den satt bra där den skulle, ovanför naveln. Och den tyckte tydligen att det var väldigt roand att sparka på dopplern. Men tillslut hitta BM hjärtljudet och det låg på 150-160 slag i minuten.

Så idag så går jag och bebis in i ny vecka. Spännande spännande ca 17 veckor kvar. Usch så tiden går och har gått fort. Och den kommer nog gå ännu fortare.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0